Oh dam, i didn’t expect this novel to have softcore porno halfway through.

Around chapter 350 porno lol!

 

62 thoughts on “Oh dam, i didn’t expect this novel to have softcore porno halfway through.

  1. With his sexy ancestor? With the 4 servants? His sexy knight? His cute girl friend? Her sister? That one older lady which every male seems smitten with? Medusa?

    WHO!!!!!

    Liked by 5 people

  2. i hope its with all of the ladies at one time. or with a few new ones. or with a dragon lady. or with the fake gandolfs beard….. just the beard

    Liked by 1 person

  3. So chapter 350 is half way through! That means the novel has about 700 chapters~!!!
    BTW where can I find the raws.

    Like

  4. well i think there is no problem just put a +18 and its ok, you see if someone wanna see porn its pretty easy and by the spoiler i see its a pretty relevant plot so i cant understand why killing is normal but porn no so yeah you should translate it like you do everything else.

    i can’t understand why people should care this put more realism in the fiction, ofc if its just the plot like a marriage and saying then they’re in bed having sex after bla bla bla something in the plot and not a erotic novel, with every chapter having sex scenes.

    Like

  5. Heck i pity Du wei… thats a lot of chapter to where he finally able to do it.

    Previously he was disturbed by Semel while he is with the 4 twins.

    I’m guessing after these… there will a lot of teasing until 350 😂

    Then again its probably not Du Wei but other characters 😂

    Like

  6. IF my machine translation is correct its not him its some guy refereed to as “Prairie king” but i could be wrong and its really Du Wei if so ok but from what the machine was giving me even when i was correcting the mandrin characters so that they were correct then see what the machine was geting then it seemed a bit rapey to me

    Like

  7. We keep forgetting that du wei has those eyes from chris (cause he hardly ever uses them) thay could have something to do with it but I hope not cause that’s rapey but probably not cause its not like his character

    Like

  8. PLS PLS PLS
    Translator-sama
    Tell us if it is Du Wei or some other guy

    I don’t understand Chinese and I don’t like idea of some “praire king” enjoying himself instead of Du Wei

    PLS BACT00-sama

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s